Over VOXX

Hi! Ik ben Rosalie van der Vossen, 28 jaar en moeder van James, mijn zoon van twee jaar. Vorig jaar kwam ik een trend tegen die ik ontzettend leuk vind: moeders en dochters die matching kleding aan hebben. Het viel mij gelijk op dat deze trend nog niet zo bekend is onder moeders en zonen. Waarom? Er bestaat simpelweg nog geen leuke kleding voor deze doelgroep. Zo is het idee voor VOXX Fashion ontstaan, comfi wear voor moeder en zoon. Uit liefde voor mijn James en het plezier om met hem te matchen. Gaandeweg kwamen er steeds meer reacties uit mijn omgeving met de vraag waarom zouden meisjes dit niet kunnen dragen? En natuurlijk zijn deze truien ook geschikt voor kleine meiden. Dus ben je mama van een dochter, natuurlijk kan je dan ook zo’n heerlijke voxx trui bestellen!        

Niet alleen voor moeders met kinderen

Van verschillende vrouwen, jong en oud, kreeg ik te horen dat zij de kleding ook leuk vinden zonder het matchen. Zo kreeg ik veel orders binnen van vrouwen die geen kind hadden of het alleen voor zichzelf bestelden. Dit was natuurlijk ontzettend leuk om te horen!

Daarom besloot ik de kledinglijn niet alleen te richten op vrouwen met kinderen, maar ook op vrouwen in het algemeen. Zodat iedereen kan genieten van een comfortabel sweater of hoodie van Voxx! 

Handgemaakt in Portugal

De kledinglijn bestaat uit kwalitatief hoogwaardige kleding en wordt handgemaakt in Portugal. We hebben met zorg de fijnste kwaliteit katoen/polyester verhouding uitgezocht. Katoen voor het fijne draagcomfort en de mix van polyester voor het kleurbehoud van de trui. Zo blijft de trui na vele wasbeurten mooi van kleur, wel zo handig met jonge kinderen!

Uitstekende comfort

Bij het ontwerp en productieproces van Voxx is er veel aandacht besteedt aan het comfort van de truien. De zachte binnenkant. Het gebruik van de zachtste labels. Het weglaten van de koordjes bij de kinder hoodies (wegens risico op verstikking). Daarnaast heb ik gekozen voor de ‘niet-standaard’ kleuren, maar geprobeerd een middenweg te vinden tussen wat leuk staat bij vrouwen zowel als bij kids. Mijn ideale model om de truien de testen is natuurlijk mijn kleine James.

De Vossen

Gaandeweg kwam ik op het idee om de vossen in het logo te verwerken, geïnspireerd door mijn achternaam en de fascinatie van James voor dit specifieke dier. De vos staat bekend als een sluw beest maar daarentegen zeer intelligent, onbevreesd en stoutmoedig. Het laatste is natuurlijk ook kenmerkend voor een tweejarige peuter puber. ;)

Ervaring

Als groot fashion liefhebber heb ik al ruim vijf jaar ervaring in de kledingbranche en ben ik altijd op zoek naar de nieuwste kledingtrends. Al meer dan 3 jaar heb ik een eigen onderneming, genaamd Horecahemden. Horecahemden levert kwalitatief mooie overhemden voor personeel van diverse bedrijven. De kleding was ontworpen voor bedienend personeel, maar bereikte al snel een breder publiek. Zo levert Horecahemden ook bedrijfskleding aan organisaties als Finish Profiles Group en Top Kip.

Het ontwerpen van kleding voor Horecahemden gaf mij zoveel energie en plezier dat ik besloot om het idee van moeder en zoon matching kleding verder te ontwikkelen. Dankzij mijn ervaring in de kledingbranche resulteerde dit in een succesvol concept, waar ik al vele klanten blij hebben mogen maken met comfortabele hoodies en sweaters!

Groeten, Rosalie              

Ik hoop dat jullie de kleding met net zoveel liefde zullen dragen als ik dat doe met mijn kleine man. Volg ons op sociale media en tag ons op Facebook en Instagram zodat ik ook jullie matching outfits kan zien!